Wycieczka klas 3A i 3C do Szczawnicy

W dniach od 13 do 14 czerwca 2024 roku, klasy 3A i 3C wyruszyły na niezapomnianą wycieczkę klasową do malowniczej Szczawnicy. Opiekunami były Panie: mgr Nina Prusak, mgr Elżbieta Wilk, mgr Bernarda Skrzyniarz, mgr Lilianna Lach. Podczas tej dwudniowej wyprawy uczniowie mieli okazję zwiedzić dużo interesujących miejsc i przeżyć wiele atrakcji. Dzień pierwszy rozpoczęliśmy od podróży śladami naszego Patrona, świętego Jana Pawła II. Udaliśmy się do Starego Sącza, gdzie odwiedziliśmy Ołtarz Papieski oraz muzeum poświęcone świętemu Papieżowi. Następnie dotarliśmy do Szczawnicy i ruszyliśmy na spacer przez skalisty wąwóz w Rezerwacie Biała Woda. Po wędrówce zakwaterowaliśmy się w hotelu Jan, zjedliśmy obiadokolację i wyruszyliśmy zwiedzać Szczawnicę. Wieczorem odbyło się ognisko, pieczenie kiełbasek, zabawy oraz dyskoteka, które dostarczyły nam wielu radości i wspaniałych wspomnień. Dzień drugi rozpoczęliśmy od dalszego zwiedzania Szczawnicy. Kupowaliśmy pamiątki, odpoczywaliśmy w parku zdrojowym, a następnie przeszliśmy promenadą nad Grajcarkiem. Piękne widoki, cisza i świeże powietrze sprawiły, że spacer był niezwykle relaksujący i przyjemny. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Krościenku na obiad, po czym pełni wrażeń wróciliśmy do Tarnowa. Z pewnością była to niezapomniana, pełna atrakcji wyprawa, która na długo pozostanie w naszej pamięci.